marketingowy-harpagan.pl

W branży złotniczej mamy bardzo dużo marek. Jakie cechy łączą ich produkty? Przede wszystkim surowce, które wykorzystują do tworzenia biżuterii, a także którymi dodatkami je zdobią. Dziś skoncentrujemy się na dodatki. Dokonamy ich podziału i trochę opiszemy.

Imitacje kamieni szlachetnych – pozostają z reguły produkowane minii ołowiowej, a dokładnej ze specjalistycznego szkła. Designerzy często wykorzystują je w tańszych wzorach biżuterii. Takie szkło jest przede wszystkim charakteryzuje się wysokim współczynnikiem załamania wiązki światła. Pozostaje również zdecydowanie twardsze od tego nam znanego. Głównym fabrykantem tego surowca jest zagraniczna marka Swarovski Elements.

Cubic Cyrkonia |to} następny chętnie wykorzystywany dodatek. Kamień ten wytwarza się całkowicie syntetycznie. Jest niebywale gęsta, co więcej możemy ją zgodnie z marzeniami barwić. W branży jubilerskiej materiał ten jest nie długo, tworzy się w wysokiej temperaturze. Jej największą cnotą pozostaje niska cena.

Szlachetne Kamienie – najdroższe z rodziny dodatków upiękniających wyroby jubilerskie. Znamy ich w przyrodzie zdecydowanie dużo. Choć teraz skupimy się na tych najczęściej wykorzystywanych.

Szmaragdy {to| wyższa klasa berylu. Dla amatorów, tak to ten zielony. Cieszy się popularnością złotników i pasjonatów. Pozostaje niezwykle gęsty, ale także łupliwy.

Rubiny są nieomalże najcenniejszym kamieniem szlachetnym, ponadto pochodzą z grupy korundów. Słynną ponadprzeciętnej twardości, najczęściej widywane rubiny są krwistoczerwone w ich nierzadko możemy zaobserwować rozszczepienie kolorystycznej tonacji.

Szafiry – kamienie te pozostają bardzo doceniane w branży złotniczej. Identycznie do szafirów należą do gatunku korundów. Z reguły są ciemnoniebieskie. Znaczna ilość jubilerów produkuje go syntetycznie.

Diamenty – tutaj możemy pisać stosunkowo krótko. Są najtwardsze z naturalnych minerałów i również najdroższe.

Wymieniliśmy najczęstsze dodatki używane do wzbogacania biżuterii. Choć, że znamy ich na ziemi znacznie dużo.

Marketingowy Harpagan